09
Mai
13

73pc of users want to interact with loyalty programs via their mobile devices

Mobile offers an important and growing channel for loyalty marketers, with 73 percent of smartphone users interested in interacting with loyalty programs through their mobile device, according to a new report from Maritz Loyalty Marketing. read more

Source : Mobile Marketer

Share Via : AddThis

Publicités

0 Responses to “73pc of users want to interact with loyalty programs via their mobile devices”



  1. Laisser un commentaire

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s


Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Rejoignez 724 autres abonnés

Follow Us

                   

Didjet : Calendar

mai 2013
L M M J V S D
« Avr    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Didjet : Tweets

Erreur : Twitter ne répond pas. Veuillez patienter quelques minutes avant d'actualiser cette page.


%d blogueurs aiment cette page :