08
Fév
12

Jack in the Box taps mobile Web for deepest digital campaign yet

Fast-food restaurant chain Jack in the Box has rolled out a round of digital marketing initiatives, including a mobile-optimized Web site, as part of a campaign aimed to catapult the company into the digital space.

Jack in the Box’s new campaign is for the chain’s new line of BLT cheeseburgers and includes mobile, Web, social media and television. StruckAxiom is Jack in the Box’s digital agency of record and worked with the company on this digital initiative. for more info

Share Via : AddThis

Publicités

0 Responses to “Jack in the Box taps mobile Web for deepest digital campaign yet”



  1. Laisser un commentaire

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s


Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Rejoignez 724 autres abonnés

Follow Us

                   

Didjet : Calendar

février 2012
L M M J V S D
« Jan   Mar »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829  

Didjet : Tweets

Erreur : Twitter ne répond pas. Veuillez patienter quelques minutes avant d'actualiser cette page.


%d blogueurs aiment cette page :