05
Oct
10

How Brooks Brothers scores 10/30 for its QR Code

This poster makes use of a QR Code. Let’s see how it scores on the three rules of QR Codes:

  • 1st rule: Mobilize the landing page. The QR Code lands on a non mobilized landing page. Score: 0/10
  • 2nd rule: Keep the URL short. The QR Code scans a short URL. Score: 10/10
  • 3rd rule: Make the content valuable. No compelling content here just plain simple traditional online website. Score: 0/10

So the Brooks Brothers scores 10/30 for its QR Code campaign. The best I can say is well done Brooks Brothers for giving it a try, but please make content 100% mobilized and score 30/30 with your next QR Code!

Share Via : AddThis

Publicités

0 Responses to “How Brooks Brothers scores 10/30 for its QR Code”



  1. Laisser un commentaire

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s


Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Rejoignez 724 autres abonnés

Follow Us

                   

Didjet : Calendar

octobre 2010
L M M J V S D
« Sep   Nov »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Didjet : Tweets

Erreur : Twitter ne répond pas. Veuillez patienter quelques minutes avant d'actualiser cette page.


%d blogueurs aiment cette page :